قديم 06-11-2012, 02:10 AM
عمرو عبد الحميد الجندى عمرو عبد الحميد الجندى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: ليسانس اداب

عمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to allعمرو عبد الحميد الجندى is a name known to all
للاهمية رد: عملت حادثه ورحت التوكيل قالولى 25 الف

انا شايف انك تلم الموضوع فى اى مركز صيانة بره و يكون رخيص و السبب كل العربيات مهما غلى ثمنها مرضة لاى حاث و هتتعرض لحادث تانى برضه بسب : 1
1- شوارع مصر اللى زززززززززززىىىىىىىىىىىىىى ىىىىىالزززززززززففففففففف فتتتتتتتتتتت ودايه حقيقة مؤكدة .
2- سواقين الميكروبص و الترسكل و التوكتك و المتوسكيلات الحححححححميار . و على فكرة انا برضة من الفيوم ياستاذ عمرو و عربيتى لوجان 2013 و خبطنى تانى يوم العيد و احد ماشى بعربية بطاطا و هو اللى كان غلطان و لذا انا مش هرش العربية و لا هاصلح لان حرام الفلوس لان بلدنا و الحمد الله لسه بيظةو شوارعها زفت و اللى بسوقوا حميار خاصة السرفيس و الترسكل و العربجية فى محافظتنا زى الحميارفعلا حميار و حسين انهم ماشين لوحدهم فى الشارع و اسسسسف لغطبى لان مش معقول اشترى عربية جديدة زيرو و اروح اصلح ب 25000 جنية