قديم 03-11-2012, 07:04 PM
osa92003 osa92003 غير متواجد حالياً

osa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond reputeosa92003 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مصيبه..ادخل شوف الايمجراند اللى واخده اربعه نجوم حصل ليها ايه!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة senior010 مشاهدة المشاركة

ياجماعة مع أحترامي الشديد للكل بس أنا شايف (من وجهة نظري المتواضعة جدا جدا) أن صاحب الموضوع حاول يطرح شيء ممكن يكون من باب تعريف الناس بيه كمشاركة فعالة منه , ولكن الردود كانت هجومية بشكل غير طبيعي وان كانت نصيب الهجوم الاكبر لشخصه وليس للفيديو المضاف مع ان الفيديو كان لسيارة ايمجراند مش لعضو من الاعضاء .
أنا شخصيا بشكره جدا علي الطرح اللي قدمه وبطلب منه انه يواصل في تقديم كل اللي يتاح بالنسبة ليه عن أي سيارة جديدة تدخل الاسواق المصرية زي ما برجو من سيادتكم مواصلة التعليقات عشان في ناس تانية تحب تفهم بس ياريت يكون بالنقاش مش بالضرب
أسف للاطالة وأرجو أن محدش يعارض منتج قدام الناس لمصلحة شخصية أو يدافع باستماتة عن شيء لسه مشوفناش عجلة واحدة منه ماشية في الشارع لنفس المصلحة
وتقبلوا مروري واحترامي
متشكر لذوق حضرتك انا فعلا دايما هاواصل مشاركات بخصوص العربيه دى لتوضيح نوعيتها بها ولازم الناس تكون عارفه مالها وماعليها مش مجرد حواديت واحلام من البعض ,ويكفى ان الموضوع فيه 300 مشاهده فى ساعتين