قديم 29-10-2012, 11:54 AM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى الشخصية مع مصر للتامين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

استاذة ايمان انا عارف ان حضرتك بتحاولى ترضى الناس
حضرتك وعدتينى تردى على ومرضديش انا عازر حضرتك

بس غض النظر عن زوق حضرتك وربنا يجازيكى الف خير

نفس الى حصل معى زمان من مصر للتامين هو الى حصل مع والدى وتاخير مبالغ فيه غير مبرر
فى صرف التعويض نتيجه اهمال العاملين بشركة مصر للتامين
هى منظومه غير مرتبه ومنظمه يتم تاخير فتح ملفات الحوادث ولازم اصحاب الحق يروحوا يتخانقو ويتابعوا بنفسه
وياريت بالأمانه لانك انسانه امينه تفهمينا يعنى ايه نسبه تحمل 4 فى الألف لان عند صرف التعويض اكتشفت ان بتاخذ حوالى 25 % من تكلفة الأصلاح وتبرير ذلك بالأصلاح فى توكيل وده لم يحدث
اوعد حضرتك ان شاء الله ان العام القادم مش هامن تبع مصر للتامين لا انا ولا والدى ولا هامن لزوجتى فيه والصراحة انا مجبر على التامين ومش مقتنع بيه

بس احب اقول لكل موظف فى مصر للتامين متسالشى الحكومة على حقوقك لان مش بتادى عملك بضمير وربنا مش هيصلح حالنا ابدا طول ما احنا المصريين بنفس الأسلوب
تفهمينا يعنى ايه نسبه تحمل 4 فى الألف لان عند صرف التعويض اكتشفت ان بتاخذ حوالى 25 % من تكلفة الأصلاح وتبرير ذلك بالأصلاح فى توكيل وده لم يحدث

geologist the best