قديم 26-10-2012, 11:17 AM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خطأ منى وعايز اعرف اية الاضرار

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tamer.koko مشاهدة المشاركة

اللخرام بتاعه الجنط زي الفل ومتقلقش محصلش حاجه
اوللعلم يا باشا اقصي حاجه ممكن تحصل ان الجوايد تتكسر وتضطر تغيرهم
ومتقلقش تمام
الله عليك وعلى كلامك اللى زى الفل اصلى انا خفت ليكون حصل عيب يخلى الصامولة تفك من الجنط بس الحمد لله ربنا ستر
معلش بقى يعنى اية جوايد
وسؤال ملوش علاقة بالموضوع لكنة اثار انتباهى واريد ان استفيد
لما الواحد يحرق جامد على الصواميل ويقوم يعمل مشوار سخن والجنوط تبقى سخنة وكدة ودا الجنطين اللى قدام
والجنطين اللى ورا بيبقى باردين يدوب دافى
السؤال بقى تجى تحرق تانى على الجنط اللى ورا البارد تلاقية مش راضى وخلاص جاب اخرة
انما تجى الجنط اللى قدام وهو بارد يبقى خلاص مش عايز يجيب تانى تيجى يسخن بعد مشوار وتحرق علية تلاقية عايز يجيب سنة كمان وكمان سنة وكمان سنة مع العلم انة مفكش نهائى من مكانة ولا اتحرك اصلا عشان يلف معاك تانى وهو سخن وتيجى لما يبرد تلاقية مش راضى يتحرك من مكانة
هل السبب السخونة بتخلى الحديد مثلا قابل يلف ولين ولا اية ....
دا اثار انتباهى لانى اخدت بالى من كذا مرة قبل حتى الموضوع دا وفى عربيات متنوعة مش عربية واحدة ...؟