قديم 23-10-2012, 09:55 PM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل من العيب ان تغسل سيارتك بنفسك ؟؟؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tata33 مشاهدة المشاركة

انا معنديش اى مشكلة خاصة ان عندى جراج وكمان انا هخلى بالى عن بتاع المحطة طبعا لو فيه طين تحت العربية والرفارف باضطر اروح المحطة بس دا فى الشتا غلبا

انا أيضا بردو بروح مركز تنظيف بلدى علشان أسفل السيارة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طارق المحلاوى مشاهدة المشاركة

انا باجد فى الموضوع ده متعة .. ولكن المشكله فى الوقت ..

جزاك الله خيراً على المشاركة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezzat2002mo مشاهدة المشاركة

بص ياباشا انا من رايي كل اللى يعجبك والبس اللى يعجبك برضه واعمل اللى يعجبك كمان

والناس

اخر حاجه تفكر فيها

مع احترامى لحضرتك انت لو بتسال عن حاجه حرام هقولك ماش تتكسف انما دى حريه شخصيه واللى مش عاجبه الجنيه اللى بيدهولى يمنعه زى ما بيقولوا

انا ساكن فى منطقه راقيه واتفقت مع شباب فى المنطقه يغسل العربيه مع ان فيه واحد بيسترزق جنب الشغل بس قعد مده مايجيش قلت ياكلوا عيش وقالى لو عاوز اربع مرات فى الشهر ب 5 جم المرة ولو يوم ويوم يبقى ب30 فى الشهر قلت اي حاجه مش مهم الفلوس

لقيت انهم بيغسلوا العربيه وقت بين المغرب والعشاء وكمان بيكون فيه شحم مطرح شغل ميكانيكى على الاكصدام زى ما هوة وحته شحم على السقف زى ماهى

كل اللى بيعملو بيطوقها بخيشه معفنه مبلوله ويدلق شويه ميه تحتها ويرفع المساحات واحمد ربنا على كده
فى يوم كلمته مرة والتانيه وبرضه زى ماهم قلت له كفايه كده
ورحت هايبر لقيت مسدس وجبت 15 متر خرطوم ومن البلكونه بنزل الخرطوم وباغسلها زى الفل وبتبقى عروسه ولا يفرق معايا حد واللى مش عاجبه يشرب 0000000000000 ولا بلاش

الحلال بين والحرام بين اعمل اللى انت عاوزة وسيبك مفيش حاجه اسمها احراج احنا فى 2012

يا عم ده البنات نفسها بطلت تستحى

ليس بعد كلام حضرتك كلام
جزاك الله خيراً على المشاركة

بسم الله الرحمن الرحيم
سؤال على بال كل شاب أو رجل يُريد أن يتزوج
كيف اختار الزوجة التي ستظل معي طوال العمر
اوووووووعة تفكر كتير شاهد هذة الحلقة وبأذن الله تأخذ القرار الأخير
وذلك مع فضيلة الشيخ أبي إسحاق الحوينى
الحلقة بجد راااااااائعة والله
طبعا الحلقة (مرئية) وبمساحة خيالية