قديم 22-10-2012, 03:47 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الرينو لوجان اتوماتيك 2013 ولا افيو 2013 اتوماتيك؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MmFFoR مشاهدة المشاركة

هو طبيعي ان زميل يوصيك باللي شايفه افضل و هو الجيتا - لكن لا داعي للضحك على رأيه لان الكثيرين يرونه صائب
ممفور
انا ساعة مضحكت مضحكتش علي حتة الجيتا
كلنا عارفين ان الجيتا عربيه محترمه

بس انا بضحك علي ده

العربيه التعبانه اللي اسمها لوجان مع احترامي الكامل لملاكها و عشاقها بس اللوجان دي متسواش خياره و تقدر حضرتك تشوف بنفسك ان التصميم الداخلي احسن مليووون مررة بتاع الافيو لكن بنسبالي صراحه العربيتين ميسووش بصله
كلام ليس له صحه عن قريب او بعيد وكلام واحد مجربش اصلا يحط رجله جوه اللوجان ولا يجرب العربيه دي عامله ازاي عالطريق
بجد اول مره اسمع الكلام ده وده اللي ضحكني
لولا اختلاف الازواق لبارت السلع
وكل واحد طبعا له وجهة نظر
ولو تقال باحترام وعلي اسس واسباب مش كلام وخلاص ححترم الكلام ده جدااا طبعا وانا اول واحد عايز اعرف عيوب العربيه دي عشان اتفاداها؟؟!

تقبل تحياتي واحترامي

بالنسبه لصاحب الموضوع لو مش عاجباك اللوجان ممكن تزود شويه وتجيب اوبترا اوتو عربيه محترمه بس نصيه بلاش افيو

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي