قديم 21-10-2012, 04:38 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute
افتراضي تجربتى مع زيت شل هيلكس

بصراحة انا كنت عملت كام موضوع بخصوص الزيت لانى استخدمتهم طبعا موبيل وان سئ جدا اكس اتش بى سئ جدا ومعدنى وطبعا كاسترول ايدج دة بقى زفت الزفت مكملش 3 الف كيلو واسود المهم بقى جربت شيل هيلكس بجد ملوش حل بس كان فى عيب كدة فى الاول ان صوت الموتور عالى شوية المهم بعد معديت 4 الف او 5 الف كيلو مش فاكر بالظبط بصراحة صوت الموتور بقى هادى جدا وكويس قوى قوى وبجد زيت جامد جدا جدا المهم بقى انا دلوقتى عديت بية 11 الف كيلو وما شاء الله لسة لونة بنى واللزوجة هايلة جدا جدا جدا وبصراحة الزيت متهيألى لسة يقعد كمان شوية بس هو حصل بخر خفيف قوى قوى لا يذكر بعد معديت 11 الف كيلو بس بخر بسيط جدا جدا جدا لا يذكر المهم ذودتة شوية بسيط جدا جدا جدا بس انا حبيت انقل التجربة علشان الناس تستفيد وشكرا
اخوكم محمود زيزو

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت