قديم 15-10-2012, 11:06 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ممكن حد يكلمني عن البيرسونا بصراحة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علاء عزمي مشاهدة المشاركة

انت جبت من الاخر والله انا بعت البيرسونا ومن ساعتها مش عارف اركب عربية في فرق كبير جدا بين البيرسونا واي عربية تانيه من فئتها السعرية والاعلي منها شوية والله العظيم انا نادم اشد الندم اني بعتها

مين قال الكلام ده البيرسونا سعرها عالي للاسف التوكيل بيلبس الشعب المصري العمه بيديك عربيه رخيصه وينفخك ف قطع الغيار يعني لما نقارن بينها وبين الاوبترا والصني من الناحيه دي هنلاقي البيرسونا اغلاهم ويليها الصني وارخصهم الاوبترا رغم ان سعرهم واحد بس قطع الغيار هي اللي تفرق انا عندي مبدا العربيه ماهي الاقطع غيار لو العربيه قطع غيارها مش موجوده وباسعار حلوه يبقي لو ببلاش مش هاشتريها