قديم 13-10-2012, 10:47 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربتى مع ظبط زوايا و ترصيص و عمل زرجينة للاكسيل هاتش باك 1300 سى سى موضوع مميز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazen mazen مشاهدة المشاركة

بنزينه شل درباله بتعمل زرجينه ب 110 وهو من نفسه قالى اعملها عند اى سمكرى اوفر
بس لو احتجتها اوى هاروح لشل اكيد ارخص
هو انا مش فاهم اول جمله بس عموما من خلال ما فهمته ان حضرتك واحد قالك ان الزرجينة ب 110 فى بنزينه شل
وانك تعملها عند سمكرى افضل

بس عموما انا من خلال تجربتى شايف انى لما عملتها فى البنزينه ده كان ارخص وغير كدا كمان لما بيخلص الزرجينه بحط العربيه على جهاز ظبط الزوايا وبيقيس الزوايا تانى فلما ببقى كله مظبوط خلاص كدا وبتبقى متاكد انه كله تمام 100 %

بس عند السمكرى هيبقى شغال بالمتر وطبعا عمره ما هيكون دقيق بالملى زى ما تعمل الزرجينه وتحطها على جهاز ظبط الزوايا تانى ويقولك ان خلاص كله مظبوط
غير كدا

بصراحه انا شايف انها ارخص وانضف وطريقة تعامل ادمية بكتير وبعيد عن الصنايعية وقرفهم واشتغالاتهم

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام