قديم 06-10-2012, 08:39 PM
الصورة الرمزية ezzat2002mo
ezzat2002mo ezzat2002mo غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب فى هيئه قناة السويس

ezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant futureezzat2002mo has a brilliant future
افتراضي رد: هل من العيب ان تغسل سيارتك بنفسك ؟؟؟؟؟؟

بص ياباشا انا من رايي كل اللى يعجبك والبس اللى يعجبك برضه واعمل اللى يعجبك كمان

والناس

اخر حاجه تفكر فيها

مع احترامى لحضرتك انت لو بتسال عن حاجه حرام هقولك ماش تتكسف انما دى حريه شخصيه واللى مش عاجبه الجنيه اللى بيدهولى يمنعه زى ما بيقولوا

انا ساكن فى منطقه راقيه واتفقت مع شباب فى المنطقه يغسل العربيه مع ان فيه واحد بيسترزق جنب الشغل بس قعد مده مايجيش قلت ياكلوا عيش وقالى لو عاوز اربع مرات فى الشهر ب 5 جم المرة ولو يوم ويوم يبقى ب30 فى الشهر قلت اي حاجه مش مهم الفلوس

لقيت انهم بيغسلوا العربيه وقت بين المغرب والعشاء وكمان بيكون فيه شحم مطرح شغل ميكانيكى على الاكصدام زى ما هوة وحته شحم على السقف زى ماهى

كل اللى بيعملو بيطوقها بخيشه معفنه مبلوله ويدلق شويه ميه تحتها ويرفع المساحات واحمد ربنا على كده
فى يوم كلمته مرة والتانيه وبرضه زى ماهم قلت له كفايه كده
ورحت هايبر لقيت مسدس وجبت 15 متر خرطوم ومن البلكونه بنزل الخرطوم وباغسلها زى الفل وبتبقى عروسه ولا يفرق معايا حد واللى مش عاجبه يشرب 0000000000000 ولا بلاش

الحلال بين والحرام بين اعمل اللى انت عاوزة وسيبك مفيش حاجه اسمها احراج احنا فى 2012

يا عم ده البنات نفسها بطلت تستحى