قديم 05-10-2012, 08:00 PM
atgps atgps غير متواجد حالياً

atgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond reputeatgps has a reputation beyond repute
افتراضي رد: التاكس الشاهين اتقلب في الترعه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حواش مشاهدة المشاركة

الحمد لله رب العالميين واشكركم يا اغلي اصدقاءواعضاء ومشرفين انتو هونتو عليا كثير هي فعلا المشكله كانت في تطليع العربيه من الترعه علشان كان ارتفاع الترعه من الطريق 4 متر تقريبا والونش كان خايف علشان الجنب التاني من الطريق فيه حاجه شبهه البحر كده بيسموه مشروع ميه اما من ناحيه المكنه لسه مجربتهاش بس الواضح الزيت زي مهو ومش ناقص ومفهوش ميه هو كده الا مطمني شويه وربنا يستر انا مش ناقص الان باقي علي السمكره قشره السقف وربنا مايوري حد الا انا شفتو ويكفيكم جميعا شر المستخبي والبلاوي اللهم ااامين ارجو من الاخوه طريقه رفع فديو للسياره علشان تشوفوها او رفع صوره
ياريت لو كنت لسه مادورتش الموتور، تفك البوجيهات وتدور على الفاضى، عشان تطرد أى زيت يكون
طلع فوق البساتم عند انقلاب العربية، وده ممكن يسبب مشكلة فى البيلات.