قديم 30-09-2012, 11:05 PM
الصورة الرمزية sehsss
sehsss sehsss غير متواجد حالياً
التخصص العملى: صحفي

sehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond reputesehsss has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لوجان اوتو او صنى 2013 اوتو

بص يا سيدي.. أنا جربت الصني الجديدة ومعايا الصني القديمة (2011) وجربت اللوجان المانيوال والأوتو، بصراحة اللوجان المانيوال أفضل من الأوتو، الأوتو مع العلم إنها 110 حصان والصني 99 بس فتيس اللوجان الأوتو مضيع الحصنة بتاعتها غير إنها مع التكييف أضعف لأن الجيربوكس عليه عامل كبير جدا مش الهورس باور فقط (الأرقام) الصني الجديدة مميزاتها إنها 2 إيرباج أساسي وabs - abd - ba تجهيز أساسي وواسعة وشنطتها كبيرة والدركسيون باور كهرباء مش ستيرنج زي اللوجان وما تخافش الباور بتاعها فصل مني وأنا بجربها بعد سرعة 80 كيلو وتقل، توكيلها محترم جدا وخصوصا أوتو إيجبت والسبع بوجيهات بلاتنيوم يعني تستاهل فرق السعر.. وده مش معناه إنه اللوجان وحشة بالعكس.. أنا بحب العربية دي جدا بس (الماااااانيوال)

Mohamed Hussein - journalist