قديم 28-09-2012, 04:08 AM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقريري الاسبوعي 2 عن لوجي 2013 بعد 930 كيلو..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shooter22522 مشاهدة المشاركة

ربنا يباركلك فيها
ربنا يكرمك ويحفظك يباشا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توتة ميجو مشاهدة المشاركة

حمدلله بالسلامة ياباشا وبقول لحضرتك بالنسبة لاضافة علبة زيت ابرو لزيت الموتور بيكون بصفة مستمرة وسعره كام
الله يسلمك يارب
اها اتنصحت ان شاء الله اني مع كل غيار زيت احط علبة زيت ابرو ودي بتعمل من 12 -15 جنيه علي حسب المكان انا جبتها ب15 من بنزينة موبيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mohammed Hamada مشاهدة المشاركة

ما شاء الله عليها ربنا يحفظها و يكفيك شر الطريق
بس أنت سخنت ليه كده 170 من أولها ده أن قولت قبل ما أقرا الموضوع حتبقى جايب 120 عشان التليين
ربنا يبارك فيك ويحفظك يا محمد باشا
بيني وبينك مستحملتش وخصوصا ان الصحراوي بقي روعه
وغير كده انا حسبتها بالعقل
في اي عربيه تانيه لما بنقول منقرصش في اول 1000 علشان بيبقي في رايش في المكنه وبينزل في غيار الزيت اول 1000 كيلو وبتبدا تفتخ المكنه بزيت جديد
اما في اللوجان اول حاجه التوكيل بيقول متلينه
تاني حاجه الزيت ده هو اللي انا حعد بيه لغاية 10 الاف كيلو ده اول غيار زيت حغيره
فمالقتش فرق بين اني اقرص دلوقتي اواقرص كمان 500 كيلو
والحاجه التالته بقي اني بقالي 3 سنين متكتف بين سرعه 110 -120 كيلو بال 127 بتاعتي :D فمصدقت اخد نفسي :D
ربنا يسترها عالجميع يارب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد سويلم مشاهدة المشاركة

ربنا يبارك لحضرتك فيها يافندم ويستر طريقك
امين يارب ربنا يحفظك يباشا

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي