قديم 26-08-2012, 01:19 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا جماعة ضروري .. انا في التوكيل و بيقولي طقم طنابير و تيل ؟؟؟

تغيير الطنابير مش محتاج صنعة على فكرة دا غير إنهم ممكن مايكونوش محتاجين تغيير أصلا.
أرفض التغيير وكمل الصيانة وخد العربية بعد ماتطلع من عند التوكيل وإطلع على أقبرب عفشجي وإنتا رايحله في السكة إشتري طقم تيل أصلي وخليه يفك وشوف الحال إيه لو الطنابير فيها ريجة ومحززة خدهم عند المخرطة يمسحهملك وتكون مخرطة نضيييييييفة وتبقى واقف على إيده وهوا شغال وتأكد على مقاس الطنابير زي بعض بالشعرة وتخليه يوريهالك بالقدمة بعد مايمسحهم ويصنفرهم على المكنة.
المخرطة مش هتاخد 50 جنيه والعفشجي زييهم أو أكتر بشوية وعليهم تمن التيل وكله مش هيعدي إنشاء الله الـ 400 جنيه.
أنا الي أعرفه عن الطنابير إنها بتشتغل معاك أكتر من 10 سنين وعمري ما إحتجت أعملها أي حاجة أكتر من صنفرة ومسح عند الخرااااط.:Wkiss5 :