قديم 19-08-2012, 10:43 PM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اكتر حاجة ممكن تستفزك وانت سايق؟؟

السلام عليكم وكل عام وحضرتكو بكل خير وكل الأمة الأسلامية
انا بقى وأعوذ باللة من قولت أنا ممكن أفوت حاجات كتير من اللى الناس بتعملو معايا الا حاجة واحدة واحد يولع النور العالى ويرزعة ليا فى المراية وأتعمى بقى علشان تعديه حتى لو السكة مش سمحة انك تعدية أو يولعة فى عينيك علشان يعميك ويلبسك فى أى حاجة الكلام ده لما يبقى ورايا واللى بيحصل كالاتى:
1- بوسعله السكة.
2- وسعتله ومرديش يعدى بخلية يشد معايا ولبسه فى أقرب سيارة والأغلبية بلبسة فى أتوبيس عربية نقل المهم انو هو اللى يزعل بس.
من كام يوم بشارع قناة السويس بالإسكندرية جيب شيروكى وحطط فوانيس شبورة ياما جدا بطريقة بيخة ومنور النور العالى طلبت منه بايدى انو يطفى النور مطفهوش والسكة مش مسعدة أنى أوسعله وطلبت منه لتانى مرة يطفى النور ولا طفه لما السكة فتحت وجريت كنت بالسيارة لادا 2106 بسرعة 60 كيلو متر بالساعة وهو فاتح ورايا وبردة مولع النور العالى فجاءة أنا وبدون سابق أنذار من كثرة حنقى دوسة فرامل خطر علشان يلبس فيا من وره علشان أخليه يصلحه وأطلب معاينة واقراف ... اللى جاب.... علشان يحرم الحمد لله فادنى وزعقت شوية معاها بس بأحترام وحرقت لها دمه شوية وسبته دلوقتى وأنا على كورنيش الإسكندرية وأنا ماشى بعد الشاطبى ورايح على سان ستيفانو وماشى فى الحارة الشمال وأحد طالع من شارع جانبى من اليمين الى أقصى الشمال ففاديته وكان هيلبسنى فى الجزيرة لولا أردة الله ومعتذرش ولا حتى قال أسف اتكلت على الله وراءه وبشد علشان أجيبه وأتكت أنتظار علشان أنا كنت ناوى اعمل معاه مصيبة وكنت عايز أنبه الناس اللى ورايا علشان يخليلهم ليخبطو فينا هو شافنى وأنا جاى لقيته فتح زجاج السيارة وبيعتذر ليا أقسم بالله العظيم انا كنت ناوى والنية لله أنى البسة فى حوالى خمس عربيات وبعد كده أطلعه على الرصيف ولبسة فى عامود نور والحمد لله أمتصت غضبى لما أعتذر ربنا يبعدنا عن الشر الحمد لله أسف أنى طولت عليكم بس انا كنت مضايق دلوقتى ولما تكلمت مع حضراتكم هديت الحمد لله.
أخوكم محمد