قديم 13-08-2012, 01:28 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
جديد رد: ممكن اركب تكييف للماتور ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

معلش يا استاذ هشام والله الناس بقى معندهاش ضمير وانا كمان زيك خدت العربية ب 23.5 مع انها كانت ممكن تخلص على 20 او اقل واكتشفت انها محتاجة سمكرة كتير ومرشوشة دواخل وفيها برومة كتير لكن الحمد الله احنا احسن من غيرنا وصنيعى جارى هو اللى لبسنى فيها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

طيب دلوقتى انا عندى فتحات النكييف والزرار بتاعة هل كدة يبقى الوصلات بتاعتة موجودة

قدر الله وماشاء فعل

ناس كتير دفعت فلوس اكتر مننا فى عربيات وشالوا مشاريب تانية كتير ، إرضى بالمقسوم وعيش ، واحمد ربك لو مفيش ،دى بركة ربك بالحلال حتى لو دوقه وعيش

المهم ، بالنسبة لكنترول التكييف لازم واحد متخصص ، وطالما هو عندك فى التبلوه يبقى العربية كانت مكيفة

عموما كده او كده ممكن يركب وحده خارجية ، زى اللى فى الموضوع بتاع استاز سيد2077عن تركيب تكييف ساندن للشاهين

وريح دماغك من الحجات اللى فيها ، على الأقل الكنترول الجديد أسهل فى الشغل

لكن انا مجربتوش وإحتمال اركبه علشان الكنترول اللى عندى متدمر ، ومفيش صنايعيى يفهم توصيلة ضفيرته ولا طريقة شغله

يعنى بإذن الله لما تتوافر الماديات والمعاملات هركب كباس واشوف لو هينفع على اللى فى التبلوه (الهوا هيبقى ضعيف لأن المروحة صغيرة انا شوفتها لما فكيت )

او أركب وحدة خاجية وأدمجها فى الكونسولة (أعدل فى الكونسوله
وبإذن الله هتبقى زى الفل

إفرجها علينا يارب