قديم 11-08-2012, 03:29 PM
الصورة الرمزية محمدصلاح القاضى
محمدصلاح القاضى محمدصلاح القاضى غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد صلاح محمد القاضى
التخصص العملى: بصلح عربيتى حاليا
هواياتي: كل مايتعلق بالسيارات والكمبيوتر واجهزه الصوت

محمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond reputeمحمدصلاح القاضى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اللي عمل حادثة قبل كدة يتفضل

انا بقى لسه عامل حادثة من اسبوعين
وهى وانا ماشى رايح مشوار قبل الفطار
وماشى على طريق فردى يعنى رايح جاى

لقيت قدماى واحد راكب عجله وماشى المهم انا شايفه عادى جداا وجاى ميكروباص فى المقابل وفهديت شويه يعنى 60 كيلو كدا والميكروباص عدا وانا باخد شمالى وهعدى بتاع العجله ولقيت بتاع العجله قطع عليا الطريق ومفيش بينى وبينه 5 م وطبعا العربيه بالنسبه للعجله بتجرى قمت كابس فرامل نار والحمد لله انا فرامل عربيتى ديما بشيك عليها دوست فرامل العربيه وقفت مكانها وكلبشت فى الارض لكن طبعا بواقع سرعة العربيه كانت لازم تزحف شويه زحفت يجى متر بالظبط قام الاكصدام بتاعى محمل على العجله بتاعت الراجل طبعا الراجل وقع من على العجله فنازل اشوفه ايه اللى حصله واطمئن عليه من باب الواجب والاحترام اللى مودينى فى داهيه ولسه بفتح الباب وبنزل ولقيت صوت صريخ فرامل وهوب طاااااااااااخ
ونزلت لقيت تيوتا كرولا 2008 داخله فى من ورا طبعا كله هيقول ان انا اللى غلطان عشان وقفت فجأه لكن انا اساسا مكنتش بجرى وبعدين بتاع التيوتا كان طاير بمعنى انه مش ماشى اقل من 120 لان العجل معلم فى الارض مسافة 50م وتقربيا هو كان بيفكر ياخدنى غرزه معرفش يلم نفسه قام داخل فيا
و انا عندى مبدأ كل اللى يجى فى الصاج فى داهية اهم حاجه روح البنى ادم نزلت بقى بعد اما انخبطت اشوف ايه اللى حصل لقيت الراجل بتاع العجله طار وخلع وبتاع التيوتا بنشد سوا مع بعض المهم عرفت بعد كدا ان الراجل بتاع العجله كان معوق وعنده بتر فى احد اطرافه ومعرفش سايق عجله عادية ازاى وبعد اما خلع ببص عليه لقيته بعد 100 متر مننا عمل الحركه دى مع واحد تانى ومن حظه ان التانى كان طاير وشماله فاضى رمى شماله على الاخر والحمد لله ربنا نجاه من الموت كان نازل ترعه بعمق 10 متر لكن لم العربيه تانى بس بصعوبه

دا لينك اولتراس فيات 132

دا لينك صفحتى على الفيس بوك

التعديل الأخير تم بواسطة محمدصلاح القاضى ; 11-08-2012 الساعة 03:38 PM