قديم 09-08-2012, 05:09 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ندرة الحديث عن البيجو 504

انا بحب الـ 504 جدا وخصوصا الـ GL او الـ SR طبعا ...

عربية رائعه ولكن انا من وجهه نظرى شايف فيها عيب خطيييييييير جدا ...

ان فتيسها 4 غيار ....

كنت كل ما اركبها فى سفر ولا حاجه اتمنى يكون فيها خامس علشان تفتح شويه وصوتها يهدى ...

طبعا تانى عيب انها مش مكيفه .. وده لان فى عربيات اعتقد فى نفس فئتها زى 132 او مرسيدس 200 فى موديلات مكيفه منها .. ولكن ده مش عيب اوى نظرا لان اغلب القديم غير مكيف فده عادى ..

لكن هى فعلا مشكلتها ان فتيسها 4 غيار ...

ولو ينفع يركبلها فتيس بتاع حاجة تانية 5 غيار زى 505 مثلا او اى عربيه تانية ... تبقى عربية 100% وبالنسبة لناس معينه يمكن احسن من الحديث ...........

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ