قديم 04-08-2012, 12:33 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute
مبروك استلام الاكسنت RB 2012

بسم الله الرحمن الرحيم<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" /><o:p></o:p>
ياجماعة واحد صاحبي لسه مستلك اكسنت 2012 فول اوبشن من التوكيل<o:p></o:p>
طبعا انا كنت مش مقتنع بالعربية دي وحاولت اقنع صاحبي انه يصرف نظره عن العربية دي بس هوا نشف دماغه واصر انه يجيب العربية دي<o:p></o:p>
المهم وانا قاعد بليل لقيته بيتصل بيا<o:p></o:p>
الو ... ايوه ..... ازيك عامل ايه ؟؟ .... بجد ؟! ... مبروك العربية ... ماشي انا جاي معاك استناني<o:p></o:p>
نزلت ورحت المكان اللي متفقين نتقابل فيه وجرينا على المعرض واستلمنا العربية<o:p></o:p>
بصراحة العربية عجبتني جدا واعجبت بيها جدا<o:p></o:p>
المهم روحنا بالعربية ووصلني لحد البيت واتفقنا انه يعدي عليها بكره الصبح علشان اجرب العربية معاه<o:p></o:p>
وان شاء الله هكتب موضوع عن تجربة قيادة الاكسنت 2012 بالكتير اوي بكره الصبح<o:p></o:p>
دعواتكم يا جماعة<o:p></o:p>
وكل عام وانتم بخير<o:p></o:p>
ورمضان كريم <o:p></o:p>

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn