الموضوع: اسطوره تهجين BMW
قديم 31-08-2009, 02:14 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: البي ام لما تتكلم الكل يسكت يا معلم

بصراحة يا حورس انا فعلا مش عارف اتكلم انا كنت بحضر حاجة عن البى ام بس الموديلات التجارية واثناء تحضيرى جمعت معلومات وصور خلتنى حبيت بى ام اكتر من زمان جداً (فى الفئة ديه بحب الاودى اكتر حاجة ) بس الصورة ديه صدمة
خاصة انى كنت متوقع ان هوندا يبقى لها النصيب الاوفر من الابداع فى تصميمات العربيات الهايبرد خاصة ان تصميمها فعلا معقد جدا عن العربيات العادية

بس انت اخترت العنوان المناسب بى ام اذا اتكلمت الكل لازم يسكت وانا كمان هسكت مع انى معترض على مبداء الهايبرد اساسا ولسه مش بالع الموضوع ده بس عيب حتى الواحد يتكلم قصاد ابداع وتفرد فى التصميم زى اللى بى ام عاملاه ده خاصة اذا كان ابداع شكلى وتقنى فى نفس الوقت ده وبالارقام المرعبة ديه سواء السرعة القصوى او معدل الاستهلاك او التسارع الخرافى ده acceleration to 100 km/h in 4.8 seconds

يعنى رياضية حقيقية بتكنولوجيا weight reduction مرعبة لان اى عربية هايبرد اكبر مشكلة بتكون وزنها

عربية يتقال فيها قصائد فعلا خاصة لو نزلت تجارياً بالشكل ده بس على راى كيمو ادينا بنتفرج بس واحنا ساكتيييييييين علشان ديه بى ام

تسلم ايدك يا حورس

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش