قديم 30-06-2012, 07:41 PM
الصورة الرمزية tacker
tacker tacker غير متواجد حالياً

tacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond reputetacker has a reputation beyond repute
افتراضي استطلاع : فقط أجازة شهر نرتاح ونراجع انفسنا..!!

سبب اقتراحى هذا هو ما لاحظة الجميع من وجود الكثير من النقاشات و المشاحنات السياسية التى وصلت فى معظمها الى الملاسنات والأنذارات بل والأيقافات..
والحقيقة أنا بدأت بنفسى فلقد لاحظت اننى فى كثير من المداخلات مع الزملاء بدأت اتنرفز و أغضب (ومن أطاع غضبه. .أضاع أدبه) وأنا شخصيا ليس عندى أى استعداد لأن أضيع أدبى ..ولذلك قررت فى وقت سابق الصمت السياسى..وكانت النتيجة مذهله فقد هدأت أعصابى وراجعت نفسى بل وغيرت رأى فى حاجات كتير ..ولما عدت كنت أكثر هدوءا وتفكيرا ..طيب ليه مانعملش كده ..
وايه هو ألأقتراح:-
الأقتراح هو ايقاف المشاركة فى قسم ثورة 25 يناير لمدة شهر أو أقل.. زى ما انتوا عاوزين..بس المهم نهدأ ونفكر شوية وكمان نستمتع بالصيف ودخول شهر رمضان الكريم ومراجعة النفس ..وهتشوفوا نتيجة رائعة ..
برجاء عدم الأطاله فى ابداء الرأى مجرد المشاركة فى الأستطلاع بنعم أو لا .. يكون أفضل حتى لا نفتح باب عاوزين نقفله ..
ولكم منى حبى وتقديرى
على فكرة ليس هذا تدخل منى فى اختصاصات احد ..فقط رأى

Tarek