قديم 30-06-2012, 05:03 PM
netknight netknight غير متواجد حالياً

netknight is on a distinguished road
افتراضي رد: انا مش فاهمه ايه التهريج ده !! هيونداي ايه الي جرلها !! ؟؟

حضرتك انا العربية ديه والالنترا اختها الكبيرة نت براقب نزول الموديل بتاعهم مصر... معقولة الالنترا 2010 الجديد منها ينزلوه ل 85 الف جنيه... والالنترا 2012 تنزل بحوالى 135 الف بنفس المواصفات ؟؟؟ "مبتكلمش عن ال high line طبعا!!!" محتاجين ناس محترمة فى السلطة عشان قوانين حماية المستهلك بدلا من سياسات المقربين واستعباط الناس كقطعان الغنم

بجد والله احنا اللى راضيين بكدة الناس ستتشد لشكل العربية والسلام "هما طبعا حلوين" لكن اختيار اى من العربيتين دول غلط علط ..

ده كورى يا جدعان الكورى متقدم "شوية" على الصينى!!!!! صاج زبالة اداء مواتير اقل من العادى مفيهاش اى مميزات العربية ديه الااااا سعرهم المنافس....

يارب الناس تفوق..... والله العربيتين دول ما يستاهلوا التمن ده ولا حتى لو شلنا 10%

انا متخيل قرفك بس صدقينى هى فعلا فى الاساس سياسات التوكيل والعصابات اللى حكمانا....

اقفل الجمارك ومسك التوكليات لعصابات .. بحجة تشجيع الصناعة المصرية ويبقى فيه تجميع هنا...
انا مهندس انتاج وبقولك العربيات ديه بسعرها ده تعر شركة هيونداى لو حتتسوق برة مصر...

الصنىىى بقى بصى.. تضربها بالف جزمة .. مع انى مبحبهاش بس انا ادعو الناس تشتريها عشان تضرب المتخلفين دول بالجزمة. عربية سيدان كبيرةةةةةةةةةةة الصنى 2013 اقل 45 الف من الالنترا واقل كمان من السيدان الصغيرة "الاكسنت RB "