قديم 29-06-2012, 09:33 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إستفسار عاجل لرجالة الفيرنا الزيرو

رايى
انا لسة فى شهر 10 اللى فات جايب من عندهم i10 اتوماتيك لمراتى و رحت بنفسى باليل مع موظف لان السواقين كانوا روحم فرحت بعربيتى معاه لمرغم و جبنا العربية للمعرض فى الابراهيمية هو ساق الجديدة و انا وراه فى عربيتى مليش دعوه بحاجة يعنى لو لا قدر الله كان حصلها حاجة فمش مسئوليتى و هو استجاب بس لمطلبى عشان كنت مستعجل و عايز اوريها لمراتى عشان اللون
و الصراحة معرض محترم جدا و ملتزم و ناس يحسسوك انك عميلهم الوحيد
و ميمنعش انك تبص بصه سريعة على العربية من برا و من تحت لو عرفت و على فكرة انا مبصتش من تحت .... كسلت
+ ان بلا مبالغة مفيش معرض فى مصر عربيته جياله راكبه تيرلا لغاية باب المعرض و لو فيه حيبقوا قليلين جدا
و انا ساكن فى اسيد جنب جرين بلازا و على طول التيرلا بتقف بره عشان معرض المصرية او ساعات بتقف بعيد او ساعات يمكن جايين من الميناء سايقين العربيات
و ياما و انا مسافر على الطريق الصحراوى او حتى طريق برج العرب تلاقى عربيات زيرو كافة الانواع سواقين سايقنهم يا اما من الميناء يا اما من المخزن للمعرض

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا