قديم 25-08-2009, 02:35 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اى حد محتاج اى معلومه عن الرينو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboeshok مشاهدة المشاركة

تحيه طيبه --- ارجو المساعده فى استفسار خاص بخصوص الباور ستيرنج لرينو لوجان 2010 ؟
انا استلمت العربيه فى 18/8/2009 فول اوبشن لكن انا حاسس ان الباور ستيرنج بتاع العربيه مش خفيف يعنى مبقدرش الف الدريكسيون بلسهوله بتاعه الميجان او الهيونداى النترا مثلا و فى نفس الوقت هو اتقل من اى باور تانى - اتقل نسبيا -- ارجو الافاده
يا باشا انا بعتذر لحضرتك عن التأخير ده فى الرد
اولا هو طبيعى ان الباور بتاع اللوجان اتقل من الميجان والالنترا لان الاتنين دول باورهم كهرباء وطبيعى ان الباور الكهربائى اخف من الباور الزيت العادى(اللى هو اللوجان)
غير كده انت ممكن تحس انه اتقل من باور اللانوس مثلا او الفيرنا وده مقصود فى العربيه لان موضوع تقل الباور النسبى ده بيعزز من ثبات العربيه على السرعات
وارجو انى اكون قدرت افيدك ولو بنسبه بسيطه ولو حضرتك عايز تعرف اى حاجه هكون موجود انا ورجاله الرينو ان شاء الله

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس