قديم 19-06-2012, 03:25 AM
الصورة الرمزية أحمد عثمان محمد
أحمد عثمان محمد أحمد عثمان محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: بكالوريوس المعهد العالى لعلوم الكمبيوتر و تكنولوجيا الإدارة بسوهاج و معادل ببكالوريوس تجارة
التخصص العملى: مجال الكمبيوتر
هواياتي: السيارات ، الكمبيوتر

أحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant future
افتراضي رد: اسئله المبتدئين ..عفوا ممنوع الفتى :)))

يا جدعان أنا الحكاية دى وجعالى دماغى أوى
مرة أشوف ناس بتهدى بالفرامل بدون دبرياج(فى حالة السرعة العالية أو أستعداد لمطب أو نزول كوبرى) ليه ؟ عشان تيل الفرامل و الطنابير ميتآكلوش و مرة أشوف ناس فى نفس الظروف السابقة ذكرها بتهدى بالفرامل و الدبرياج(يعنى يدوس دبرياج للآخر و يهدى بالفرامل) ليه عشان سلامة المحرك و الدبرياج و تروس الفيتيس و الكردان و الكرونة و مرة أشوف ناس مرة كده و مرة كدة و فى نفس الدواعى و الظروف السابقة
أنا احترت خالص و مش فاهم حاجة خالص أهدى بالإنجين بريك مع الفرامل بدون دبرياج ولا أهدى بالفرامل و الدبرياج ولا كل حاجة و ليها ظروف و دواعى أستخدام معين
أنا حاسس أنى ما بعرفش أسوق
: cry2W9: