قديم 16-06-2012, 03:51 AM
الصورة الرمزية abdohtaby
abdohtaby abdohtaby غير متواجد حالياً
من انا؟: عبدالله
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: عاشق للسيارات

abdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond reputeabdohtaby has a reputation beyond repute
عاجل رد: اول تقرير حصرى عن لانسر بومه 2012 من المصريه للسيارات بالصور و الفيديو و المواصفات و الاسعار حصرى على مصر موتورز و بس

يا استاذ يحى عامل ايه واحشني جامد وبعدان انتا بتقول ان الشكل الجديد من الانسر بومه مش منتشر زي الشكل القديم ازاي يا باشا ينتشر وهو لسه نازل السنة دي وبعدان في ناس كتير اوي جايبهاها وبتشكر فيها اوي بس انا كان ليا استفسار محيرني اوي اوي اوي اوي اوي انا محتار بين التيريوس 2012ولا لانسر بومه 2012 1600 مانيوال اخر فئه الي هي ب118 الف والتيريوس اول فئه او تاني فيئه الي هي ب116 الاولي والتانيه ب 122الف وياريت يا استاذ يحى ترد علشان انا كلمك مبتردش عليا على الياهو وتقول انهي الاحسن علشان انا كنت ناوي اشتري بسرعة وياريت ترد عليا على الياهو ياريت تردوا يا جماعة و(اسف لطول السؤال)