قديم 19-08-2009, 04:11 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال لملاك الميجان، ليه بتبيعوها برخص التراب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gogom مشاهدة المشاركة

ممكن اقول حاجة معلومة عرفتها انا مش خبيرة اوي في العربيات بس بحاول اعرف اكتر واكتر ودي معلومة عرفتها من واحد عنده ميجان من حوالي سنة ونص سنتين

وهوا بيفهم جدا في العربيات وعلي درايه كبيرة جداااااااااااااااا ف يجميع الانواع

الميجان فيها لوح الكترونيه كتير كل حاجة وليها الكمبيوتر بتاعها اللي بيشغلها فلو حاجة باظت صعب جدا بل ممكن يكون مستحيل ترجع زي الاول فعشان كده بتتباع المستعمل منها رخيص اوي وعشان كده برضه نصيحة مني واخداها منه ان محدش يشتري ميجان مستعمل

هيا والبيجو

وانا عامة ركبت الميجان وماشاء الله بجد حلوة ماشاء الله
سيدى الفاضل بعد اذن حضرتك بس ممكن تشرحلى يعنى ايه لوح الكترونيه
ويعنى ايه لو حاجه ايا كانت باظت واتغيرت مبترجعش تانى ليه اذا كنت انا بالطريقه دى بغير الجزء العاطل
وبالنسبه لموضوع انه محدش يشترى ميجان مستعمله ده يسرى على اى عربيه محدش يشترى عربيه مستعمله غير لو حالتها كويسه كل الفكره ان الميجان لو اتهانت بيبان فيها بسرعه
وارجو ان حضرتك تتفضل وتجاوب على استفساراتى وشكرا

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس