قديم 05-06-2012, 05:58 PM
mostafa.ghobara mostafa.ghobara غير متواجد حالياً

mostafa.ghobara will become famous soon enough
افتراضي رد: خدعه اللوجان السياره الوهم

على فكره يا استاذ اكرم الموضوع مش حوار ولا حاجه وشكرا على رد حضرتك وانا على فكره مكتبتش الموضوع ده غير لما رحت التوكيل 5 مراات فى ثلاث شهور لعيوب فى العربيه ولو حضرتك عاوز تتأكد حتلاقى على صفحه رينو على الفيس بوك انا باعت وطالب ميعاد من الصيانه وكاتب رقم شاسيه العربيه ورقم تليفونى وعلى فكره لو رجعت لموضوعاتى زى مانت قلت حتلاقينى بشكر فى العربيه لانى كنت لسه جايبها فى الاول بس بعد كده ابتدت تظهر مشاكل كتيره ابسطها كان مشكله فى دهان العربيه وكان ردهم فى التوكيل ان العربيه دى مش هاى كوليتى بس عربيه شغل واستمتع بعربيتك وبالنسبه لموضوع اناى حرقت بالعربيه فى البدايه فى على كلامعم فى التوكيل ان العربيه مش محتاجه تليين لانها متلينه وعلى فرض انى حرقت عليها فهل معنى ذلك ان مسمار غطا التيكهات يفك ؟؟؟؟؟؟؟؟
وعلى فكره انا مبحبش حد يقعد يدافع عن العربيه على طول الخط انا عارف ان العربيات كلها فيها عيوب بس توصل للدرجه دى ده كتير وبطلب منك مره تانيه تراجع صفحه رينو على الفيس وحتلاقى البوست بتاعى باسم mostafa said ghobara ورجاء بلاش اتهام لحد قبل متتأكد الاول لان بعض الظن اثم وشكرا ملحوظه على فكره من امثله على العيوب العربيه اللى معايا اوتماتيك وبانت فيها النتشه فى الفتيس وكان رد التوكيل هو الجير بوكس بتاع العربيات دى كده