قديم 29-05-2012, 11:07 AM
albasha albasha غير متواجد حالياً

albasha has a spectacular aura aboutalbasha has a spectacular aura aboutalbasha has a spectacular aura about
افتراضي رد: عضو جديد في نادي الكليو - تضبيط عربية كليو 2003 مستعملة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة d,mhmd brbry مشاهدة المشاركة

اختيارك للعربية بصراحة كان خاطئ وبكرة هتفهم معنى كلامى ده انا مش بقفلك بس الكلام ده اتقلى وانا ماصدقتوش عالعموم لو عايز اى مساعدة فيها انا حفظتها صم من كتلر اللى عملته فيها انا تحت امرك فى اى استفسار
مش هقدر أراجعك في كلامك بس للأسف كلامك غير صحيح تماماً
أنا بحب الكليو جداً ولما جيت أبيعها كنت زعلان جداً ورجعت في كلامي لكن ده حال الدنيا لازم تغير من عربيه للتانيه كل مرحله في حياتك بيبقي ليها إحتياجاتها ومسيري برضه ابيعها
لكن اللي أنا شايفه من تعليقاتك إنك إما لابس في عربيه متهانه بإفتري أو بتتعامل مع ميكانيكي زباله سوري في الكلمه يا راجل دانا بعتبرها 128 من رخص قطع غيارها معلهشي هات عربيه بنفس المواصفات ديه وتكون إقتصاديه وقطع غيارها بالأسعار ديه وأي حاجه أنا معاك لحد ما توقف عربيتك اللي تعبتك علي رجليك لو ناوي تقتنيها أما لو ناوي تبيعها ربنك يحسنلك بيعها إن شاء الله لو إنت قافل منها تماماً ورأيي لما تبيعها تكون صادق مع المشتري حتي لو هتبيع بخساره مش لازم تشيل خسارتك لغيرك

وبالنسبه لصاحب الموضوع هتسمع أراء كتير بس طالما إنك إشتريت إستمتع بسيارتك العربيه ديه رائعه بكل المقاييس وإنسي كلام الناس اللي بتفتي بدون علم هتستريح معاها جداً وربنا يباركلك فيها ويديك خيرها ويكفيك شرها إن شاء الله وأنا رديت عليك علي فكره