قديم 22-05-2012, 02:15 PM
الصورة الرمزية mahshahin
mahshahin mahshahin غير متواجد حالياً

mahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud ofmahshahin has much to be proud of
افتراضي رد: هل دهان السيارة byd f3 رديء حقاً ؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lonedoctor مشاهدة المشاركة

حياك الله
يبدو انه اسات فهمى لانى اتكلم بنوع من الدعابة لا اكثر ولك كل احترام وتقدير
تعليقى كان على انه شركة ميتسوبيشى رافعة دعوة على شركة بى واى دى وليس على التقفيل الزبالة الخاص بسيارتى وهذا خطأ ولا اساس له من الصحة ولكن الشركات الكبيرة تبيع حق تصنيع محركاتها للشركات الصاعدة وهذا لا يخص شركة بى واى دى فقط ولكن كثيلر من الشركات المعروفة تاخذ محركات من نفس المصنع ووضحت لك ذلك من موسوعة ويكيبيديا ومن المعروف الان ان الموديل الجديد من بى واى دى بتقنية الجير DCT(dual clutch transmission) سيتم شراءه من شركة فولكس فاجن الالمانية العام القادم لحسن تفتكر انهم سرقوه ولا حاجة
كلمة مفتى انا لم اذكرها وحتى لو ذكرتها فهى ليست شتيمة او عيب يا ريت انا اكون مفتى هو انا اطول للاسف انا خبت وطلعت دكتور
واخيرا لو تقفيل البى واى دى زبالة خلاص ما تشتريهاش ولا تركبها خالص يا سيدى ولا تزعل نفسك
تقبل تحياتى

يادكتور هو انت غلط في حد ...... الاخ بيفتي فعلاً وبيقول متسوبيشي رافعة قضية على بي واي دي وكلام الصراحة يعني ينرفز ..... طب حضرتك قولنا الاول شوفت الكلام دة فين ولا قرأته فين .... وبعدين يقولك البي وااي دي تقفيلها زبالة .... لازم يقولنا ازاي يعني تقفيلها زبالة وايه اللي عجبه فيها وايه اللي معجبوش مش كلام في الهوا وخلاص ..... يعني من الاخر اي عضو عايز يشارك يبقى يشارك عشان يفيد الاخرين غير كدة شكراً مش عايزين

My Car BYD F3