قديم 20-05-2012, 12:27 AM
الصورة الرمزية goudai
goudai goudai غير متواجد حالياً

goudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond reputegoudai has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عيوب الشفرولية لانوس 2012

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hamasat مشاهدة المشاركة

حضرتك بتقول ان عيب الاسلوب مع اني مش غلطت في حد وشوف بس حضرتك كلامك الاول والعيب دلوقتي مش بقى في اسلوبي أنا ... وكمان انا مش اقصدك ولا اقصد حد في كلامي انا بقول اللي عرفته وكل واحد حر في رأيه واللي شايف ان العربية تمام معاه يبقى ربنا يباركله فيها بس برضه انا عند كلامي وتاني مش بقصد حد بعينه ومش كل واحد معاه شفورليه لانوس ولقى حد قال ان ليها عيوب يزعل اوي كده ياجماعه ياريت يكون في حرية شويه سيادتك قولت انها تمام معاك خلاص ربنا يباركلك فيها ويكرمك !!!!

فى فرق
الاستاذ بيتكلم عن العربية فهو لما قال هتتنيل وتبوظ كان بيتكلم عن العربية انما انتى قولتى :
(ومش علشان حد معاه شيفرولية لانوس ومش عايز يقول العيوب اللي فيها او مش شايف العيوب اللي فيها وبيكابر ويكدب كلام اكتر نسبة سألتها)
انما كلمة تكدب هنا بتعود على الاعضاء اللى انتى طلبتى مشاركتهم
ارجو ان انتى تكونى خدى بالك من الاختلاف