الموضوع: وظائف شاغرة
قديم 19-05-2012, 09:00 AM
الصورة الرمزية mohamed elshahat
mohamed elshahat mohamed elshahat غير متواجد حالياً
من انا؟: Mohamed
التخصص العملى: Faculty Of English Commerce
هواياتي: Cars

mohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond reputemohamed elshahat has a reputation beyond repute
افتراضي رد: NSGB

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Elsebily مشاهدة المشاركة

انا علي حسب معلوماتي اني البنك ده اجنبي كاسم فقط لكن هو كل حاجه فيه بتحس انها مصريه ومفيهاش سيستم والتعيينات فيه مش بتبقي زي بنوك اجنبيه تانيه بالخبره والكلام ده بتبقي لازم الواسطه وعامة ده اللي لاحظته حتي من اول مره رحت احط افتح حساب في البنك حسيت اني الموظفين تايهين واللغه في الضياع بس ربنا يوفقك ان شاء الله وتتعين فيه بس انا كعميل للاسف فيه جوايا كلام كتير نفسي اطلعه بس يلا مش مهم وبالنسبه للميعاد ان شاء الله ممكن تلاقي حد من الاعضاء يفيدك
مش لوحدك والله عملاء كتير بتشتكى منة والله مش عارف لية ؟؟عشان كدة اللى شغالين هناك اخرهم سنتين وبيرحوا بنك تانى زى HSBC او CIB