قديم 16-05-2012, 03:40 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صوت احتكاك معدنى مخيف

" akerima " معلش انا اسف بس والله العظيم انا بزعل جدا ان واحد يكون عندة مشكلة وبامر الله الواحد بيكون عارف اية المشكلة وطريقة علاجها وبقول علية وبعدها واحد يرد من وجهه نظرة اللى والله العظيم بحترمها وابفضل افكر يمكن اكون غلطان وهو اللى صح لكن كدة صاحب المشكلة مابيعرفش راسة من رجلية وبيحس ان الكلام مناقض لبعضة ودة اكتر حاجة بتزعلنى

على العموم تقبل اعتزارى واخوك الكبير معلش

وبالنسبة للى حضرتك قلت علية دة بيكون مشكلة فى الفتيس لو فى صوت معين ودوست دبرياج الصوت راح يبقى كدة عندنا مشكلة فى الفتيس

انما العكس لو ما فيش صوت ودوست دبرياج الصوت بيظهر ساعتها البلية بتشتغل وهى اللى بتعمل صوت

كمان عاوز اؤلك لو انت بتسمع مواتير كتير صوت بلية الدبرياج لو تون معين والفتيس لو فية بلية او ونة او نحرة بيكون لة صوت تانى خالص بتعتمد على حاسة السمع

انا ساعات بكون ماشى على رجلى واسمع عربية جاية من ورايا بقدر احدد نوعها فى معظم العربيات وخصوصا الديزل ..... عارف وساعات فى العربيات الديزل بعرف هى محصورة بين موديل كام وموديل كام

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا