قديم 11-05-2012, 08:54 AM
حمدى مخترع مانيوال بدون د حمدى مخترع مانيوال بدون د غير متواجد حالياً
من انا؟: فنى ميكانيكا السيارات
التخصص العملى: لم يحالفنى الزمن لاتمام الدراسة
هواياتي: اى حاجة فيها فكر ومنطق

حمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond reputeحمدى مخترع مانيوال بدون د has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اناجديد معاكم وارجو ان افيدكم بخبرتى واستفيد بخبرة من لديه الخبرة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

لازم حضرتك تفهمنا ملامح الاختراع بما يحافظ على الملكية الفكرية للاختراع
يعنى تكلفته قد ايه هل يستلزم اى تعديل سواء فى الفتيس او الدائرة الكهربائية او جسم العربية هل هو جهاز بيتركب هل فى نماذج موجودة ممكن نجربها علشان لو عجبنا تنفذه لينا وطرق التواصل معاك
ما ينفعش تسيبنا من غير التفاصيل دى والا فقد الموضوع قيمته
وانا كمان جيزاوى تقبل تحياتى
تشرفنا بالجيزة واهل الجيزة الموضوع باختصار لامساس باى تعديل بجسم السيارة ولا فتيس السيارة التعديل داخل مجموعة الدبرياج ما ينفعش انفزو لحد عشان لازم يتصنع الاول بغزارة حتى توجد لهو قطع غيار وفنيون لو انا عملتو لحد ممكن الفكرة تتسرق انا كنت عاملو فعربيتى ورحت اشترى حاجة من الحرفين كانو هيكسرو العربية عشان يعرفو انا عامل ايه وشلتو لما بعتها كانت شاهين تاكسى