قديم 10-05-2012, 06:18 PM
mishoalex mishoalex غير متواجد حالياً

mishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the roughmishoalex is a jewel in the rough
افتراضي رد: ايه رأيكوا فى شركة وثاق؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد عدوي مشاهدة المشاركة

اولا يا استاذ ايمن انا ايضا وسيط تامين اتعامل مع كل الشركات ولست منتج في شركة بعينها
وانا اعرف حقا ان وثاق شركة متوسطة في القدرة ولا تقاس بقناة السويس او مصر للتامين
ولكن مع احترامى لحضرتك انا لا اعلم عن تشارتس ولكن في مصر للتامين وقناة السويس التعويض ياخد اكثر من 15 يوم
اما عن وثاق فهو من ثلاث اسابيع الى شهر وهذا ما قلته ان الشركة كانت ضعيفة ولكنها تحاول ان تصلح من نفسها فاصبحت متوسطة تميل للجيدة وهى ما تزال تحاول بالاضافة الى الادارة الجديدة التى جاءت الى وثاق ومعظم موظيفها من تشارتس
وانا وعند استفسار احد العملاء عن الشركات اوضح له مميزات وعيوب كل شركة بالامانة التى تحتمها عليا المسؤولية التى يلقيها العميل على
وانا افضل طبعا مصر للتامين وقناة السويس حيث اننى لم اتعامل نع تشارتس نهائيا للاسف
وشكرا لكم
استاذ احمد حاقوم بوضع موضوع يحتوي عن تاريخ تشارتس في مصر و العالم كل - و بالنسبه ان اغلب موظفين وثاق من تشارتس ده شئ عادي و امر طبيعي ان اي شخص يجيله منصب او عرض من شركه اخري احسن من الي كان فيه اكيد حايفكر و يشوف الانسب ليه سواء كان من تشارتس او مصر للتامين او رويال او قناه السويس ......... الخ

و قوه اي شركهتكمن في موقفها المالي و راس مالها ولكن لاتقاس بالموظفين فقط
استاذ احمد بعد اذن حضرتك ياريت تراجع الينك ده و هو افضل اربع شركات في السوق المصري لعام 2011
http://amwalalghad.com/index.php?opt...=14&Itemid=222

Ayman Elnaggar

Insurance Consultant

Mob : 0111 013 9399

ayman.elnaggar@hotmail.co m