قديم 09-05-2012, 11:36 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة سيارة الشعب 128(لو عندك سؤال او مشكلة ادخل حطها وهنجوبك فى اسرع وقت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تيتو المصرى مشاهدة المشاركة

حد موجود يا جماعه عايز رأيكم فى السياره فولفو 244 موديل 78 بس محتاجه شغل فى الموتور والعفشه
مع ان ده موضوع بتاع 128 بس مفيش مانع انور بصيرت حضرتك

بص حضرتك العربيه من حيث المميزات

1:العربيه ركوبه على حق يعنى بتبقى راكب عربيه اسم على مسمى مش راكب بسكوته زى ال 128
2:فيها تكيف وباور وممكن زجاج كهرباء و مرايات كهربا حسب الدنيا اللى فيها
3:موتور قوى اعتقد حوالى 2400 سى سى

4:عربيه بتاعت سفر وحمالة اسيه بجد وبتبقى راكب وحش على حق

5: سعرها مناسب بحيث ان اغلى واحسن حالة فيها بتبقى ب 30 الف ده لو مش محتاجه جنية مصاريف

6:مبيهمكش بقى شوارع مكسرة مدغدغه لانها هى اللى هتدغدغ الشارع مش العكس

نيجى بقى للعيوب

1:قطع غيار غالية نار ده لو لقيتها اصلا
2:العربيه بتاكل بنزين كتييير اوووووووووى
3: الضريبه بتاعتها عاليية اووووى
4:التحكم فيها صعب وعاوز سواق بجد لانك راكب وحش زى ما قولنا وميتحكمش فى الوحش الا الوحش اللى اقوى منه
5:العربيه ابعدها كبيره اوووى
6:سعر اعادة بيع فى الضياع ولو حبيت تبيع هتقعد سنه لغاية ما تبيعها

وحضرتك بتقول الموتور والعفشه عاوزين شغل يعنى مش هتصرف اقل من 5 الالف جنيه وانت طالع شوف انت بقى ومتنساش قطع الغيار زى ما بقولك مش موجوده وساعات بتضطر انك توفق لها حاجات من عربيات تانية علشان تمشى الحالة بس بنسبه 70 % الاحاجه مبتبقاش راكبة صح 100%
فنصحتى ليك لو انت غنى ومعاك فلوس تصرف بالجامد هاتها علشان العربيه ديه بالذات لما بتصرف عليها بتلاقى منها مقابل
وبتريحك مش هيكون معاك تصرف عليها هتشوف منها ايام سوده
ههههههههههههه

وبتعبير اخر العربيه ديه عامله زى بنت الباشا اى حد يقدر يتجوزها بس هل يقدر يصرف علي بنت الباشا علشان يعيش فى نعيم ولا مش هيقدر ؟؟؟

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام