قديم 07-05-2012, 05:17 AM
ahmedashraf ahmedashraf غير متواجد حالياً
التخصص العملى: تصميم وبرمجة الويب

ahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to beholdahmedashraf is a splendid one to behold
افتراضي رد: نظره اولى على عيوب اللوجان الاوتوماتيك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamedsalahelden مشاهدة المشاركة

ربنا يباركلك فى عربيتك بس المشكله مش فرديه
مش عارف بصراحة يأستاذ محمد, بس لو المشكلة مش فردية, فين باقي الناس؟ يعنى ليه مش كل الناس بتشتكي من الموضوع ده؟ في نفس موضوعك إللى إحنا فيه ده في ثلاثة أو أكتر بيقولو إن معندهمش المشكلة دي في نفس العربية والباقى معندهوش العربية أصلا هههههه, وكمان فعلا نفس الفتيس موجود فى ال MCV من زمان محدش إشتكى منه!

إنت عارف؟ هي ممكن لو مش مشكلة فردية تكون مشكلة دفعة بس مش مشكلة عربية بوجه العموم, يعني يمكن (يمكنننننننن) تكون الدفعة إللى حضرتك إستلمت منها يكون فيها كام عربية معطوبين, بس والله أنا فعلا مشفتش حد غير حضرتك عنده مشكلة الفتيس دي لا في المنتدى ده ولا فى غيره.

أنا والله مقدر زعلك وعكننتك, بس مش عايزك تكبر وتعمم الأمور وتكره الناس فعربية أنت نفسك راكبها وتكره نفسك فيها إنت كمان, والعربية زي الفل والحمد لله. مش في رينو ولا لوجان بس, أي عربية وأي ماركة, كله وارد يطلع فيه عيوب فردية لكن مش معنى كده إن الكل هيطلع عنده نفس العيب. والله أنا شايف إنك قفلت نفسك من العربية بنفسك وغير كده الكارهين العربية (وما أكثرهم) شجعوك على كده, أصل العربيات فى بلدنا زي الكوره, تعصب.

أستاذ محمد إحنا من الإسكندرية زي بعض, لو تحب يوم أقابلك ونطلع بعربيتك وتوريني المشكلة وأقولك إن كنت بحسها عندي ولا لأ, أنا معنديش أي مانع.

تحياتي ياباشا ومتابع لموضوع الشكوى بتاعتك وخير إن شاء الله