قديم 04-05-2012, 11:04 PM
الصورة الرمزية sayed2077
sayed2077 sayed2077 غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مش فارس ولا فتى احلام انا زحمة وربكه وشغل جنان
التخصص العملى: طالب هندسة قسم اتصالات
هواياتي: الكمبيوتر و السيارات

sayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond reputesayed2077 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: موسوعة اسئلة سيارة الشعب 128(لو عندك سؤال او مشكلة ادخل حطها وهنجوبك فى اسرع وقت)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة farouk89 مشاهدة المشاركة

سيد باشا انا جربت النهارده تاني زي مقلت وبرضه كانت بترعش كده بسيط قوي والمفتاح فطريقه للكونتكت بس اول لما بيوصل للكونتكت الرعشه البسيطه قوي ديه بتروح طبعا الكلام ده والعربيه بارده جدا فالصبح فشلت سلك الي موجود في صباع الحرار ده وحطيته تاني وحركته يمين وشمال زي مقلتيلي وخرجت بيها الوقتي اللمبة بتنور وتطفي عادي فشكرا جدا ليك بس هل محتاج برضه اروح للكهربائي ولا خلاص كده
استاذ فاروق يعنى حضرتك بعد ما شيلت السلكه وحطيتها تانى وهزيتها يمين وشمال العربيه بقت شغالة عااادى صح كدا

على العموم حضرتك خلاص كده مش محتاج تروح لكهربائى الا لو عملت معاك كده تانى ومش هتعمل حاجه ان شاء الله لان الحكاية كلها بعد اما حضرتك غسلت الماتور السلكه اتهزت بس من قوة اندفاع المياه والحمد لله ان الوضع تمام دلوقت والشكر لله عز وجل وليس لى وجزاك الله خيرا يا استاذ فاروق

جروب رابطه هيونداى اكسيل على
Facebook
اضغط هنا
-------------------------
للبيع قطع غيار السيارة هيونداى اكسيل
وكل السيارات الكورى
اضغط هنا
--------------------------
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم اغفر للمؤمنين والمؤمنات والمسلمين والمسلمات الاحياء منهم والاموات

سيد عصام