قديم 04-05-2012, 12:09 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: المعمورة اسكندرية - كل ما يهمك معرفته عنها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tonsy1979 مشاهدة المشاركة

تقرير متميز تسلم ايدك يا ابو نورا
والصراحة هى جميلة ومستواها راقى بس اسعاراها نار لو حد ناوى ينزلها مع نفسه انما الشركات اوفر طبعا لان متوسط الايجارات من اول 500ج وحتى 2000ج اليوم الواحد
وانا بقالى سنتين كنت بنزل مع اخواتى فى عمارات امن الدولة شقق هايبر لوكس جنب بوابة الخروج ومطلة على حدائق قصر المنتزة بصراحة حاجة راقية جدا وفيها كل الخدمات مطاعم واسواق واكبر ملاهى للاطفال بالاسكندرية خصوصا ان شواطئ اسكندرية بتبقى لامة شباب جامد فى الموسم ولا تصلح للعائلات
بس للاسف مش رايح السنة دى
بالنسبة للايجارات انا كنت مأجر شالية فى كبائن الزهراء عبارة عن سريرين وحمام ومطبخ ومفروش تماماً طبعاً وقدام البحر مباشرة ب 250 جنية فى اليوم وفيه شاليهات ارخص طبعاً وده يعتبر اغلى حاجة

بس ده طبعاً علشان فرق التوقيت وعموماً انصح اللى عايز يروح (عائلى) انه يروح الشهر ده الدنيا هناك رايقة لسه والاسعار رخيصة وطبعاً باستثناء الخميس والجمعة من كل اسبوع بشكل نسبى برضو

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش