قديم 02-05-2012, 11:24 AM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
للاهمية رد: ما الفرق بين الجنط والكاوتش العادى ؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aimooo مشاهدة المشاركة

استاذ هشام ازي حضرتك انا كنت كلمت حضرتك بخصوص الجنوط المروحه بتاعتي في قسم محبي 132
وطبعا انا زقت منهم خالص لانهم مصديين وقارفني جدا
انا قررت ان شاء الله هجنط العربيه قريب جدا فكنت عاوز بعض النصائح من حضرتك بخصوص الجنوط
مثلا يعني
1-بلد صنع الجنط ايه ولو انا مش عاوز اركب رنجات وعاوز جنوط تتطبع علي الطنابير مباشرة اعمل ايه وبدون تعديل المسامير الي صواميل وازاي احسب وزن الجنط اللي عندي واجيب جنط نفس الوزن والقطر ياريت لو كل التفاصيل اللي حضرتك تقدر تقولها ولك الثواب
2-جتلي فكره ان اشتري جنوط حديد استيراد لموديلات فيات حديثه مقاس 14 واكيد هطبع علي الطنابير مباشرة زي مثلا تمبرا او لانشا اي موديل فيات حديث 14 ايه رأي حضرتك
وشكرا
الموضوع بالكامل هنا :

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...328#post662328

: CONGRA~238: