قديم 28-04-2012, 05:17 AM
الصورة الرمزية عصام غنايم
عصام غنايم عصام غنايم غير متواجد حالياً
من انا؟: حاصل علي ليسانس الآداب والتربية ودبلومة الدراسات العليا فى الاداره و متزوج ومعايا فارس ومريم وزينه
التخصص العملى: تصميم الموبليا
هواياتي: صيانة وتعديل السيارات

عصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond reputeعصام غنايم has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغيير اضائة الانوس كامله ( فوانيس + عدادات + شنطه وصالون ) بالصور

بس عندي كام سؤال أتمنى من حضرتك تجاوب عليهم.

انت تأمر

1/ عشان افك الوش البلاستيك الخارجي للعدادات بحرك الكليبسات بتاعت الوش نفسه لقدام وهو هيتفك وخلاص ولا فيه مسامير موجودة لازم أفكها الأول؟

ايوه بتزق الكلبسات بس بحرص

2/ تاني حاجة بعد لما افك الوش وألون المؤشرات بتاعت العدادات لو استخدمت قلم ماركر بتاع السبورة اللي هو غير قابل للمسح ده فيها حاجة ولا هيبقى تقيل شوية؟

حاول تجيب حاجه خفيفه اوى علشان متضيعش الأضائه ممكن قلم فلومستر

3/ أنا خايف وأنا بلون المؤشرات تتحرك من مكانها لفوق أو لتحت وتلخبط في القِراية, في مشكلة لو حركتهم زي الصورة كدا ولا ايه؟

ولا يجرالهم اى حاجه طالما مشيلتش المؤشر من مكانه

4/ اخر سؤال:

ياريت حضرتك تقولي ايه حوار اللزق الواشين ده يعني هو عامل ازاي بيبقى سايل زي الأمير كده ولا حاجة تاني؟

موجود عند بتوع الأكسسوار اسمه ( دبل فيس )

وأحطه فين بالظبط في العدادات؟ وسعره في حدود كام؟

ب 10 جنيه البكره وممكن متحطوش خالص

وإن شاء الله لما أكمل شغلي هصور العدادات وأحطهالكم.

ربنا يوفقك

وفي النهاية احب اتقدم بخالص الشكر ليك ياباشا الفضل كله يرجع لربنا ثم لحضرتك..جزاك الله خيرا.

أسأل الله تعالى أن يوفقك لما يحب ويرضاه في الدنيا والاخرة, وأن يرزقك من فضله, وأن يشفي أولادك وزوجتك شفاءً لا يُغادر سقماً, وأن يبارك لك في مالك وأولادك وزوجتك وأهل بيتك الكريم..اللهم آمين.

اللهم تقبل منك

ابو فارس
01006898520
شاهدوا كل جديد على قناتى على اليوتيوب من هنا