قديم 18-04-2012, 09:21 AM
الصورة الرمزية crime
crime crime غير متواجد حالياً
من انا؟: متخصص توظيف سيارات وومركز خدمه معتمد كيا
التخصص العملى: مروج سيارات للسفارات وشركات السياحه والهيئات الحكوميه
هواياتي: .جديد السيارات .الكتب سماع القران الكريم

crime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond reputecrime has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استشاره عاجله...35000 يجيبو ايه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rola_86 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله
كل عام وحضراتكم بخير..........انا سمعت كتير عن المنتدي وكنت عاوزه حضراتكم في استشاره
انا معايا 35000 جنيه مبلغ نهائي مش هاقدر ازود حاجه ولا هاينفع ااقسط في الفتره الحاليه عاوزه عربيه تكون كويسه بالسعر ده بس عاوزاها موديل جديد يعني 2000 وفي ما فوق وتكون واسعه لان بيبقي في الاغلب معاايا عربيه طفل وكرسي طفل وطلبات يعني انا هحتاجها في مشوار يومي من عين شمس -للمهندسين وبعد فتره
هانقل ان شاء الله هايبقي من حدايق اكتوبر للمهندسين ومعايا طفل
ايه افضل حاجه ممكن اجيبها بالمبلغ ده
1- كيا برايد سيدان
2- فيات سيينا
3- رينو كليو
4- سوزوكي التو
5- سوزوكي سويفت
6- شيفروليه سبارك
سؤال كمان بعد اذن حضراتكم انا تبع مرور السلام وسمعت انه سيء للغايه واستحاله انجح من غير مادفع ومدربه السواقه بتاعتي عرضت عليا ادفع 800 جنيه واتصور وخلاص بس انا مستحرمه جداااااااااا وفعلا كذا حد من صحباتي راحو وسقطو فهل في اي حل تاني غير الدفع
جزاكم الله كل خير
استاذه رولا افضل اختيار الفيات السيننا ده اولا
ثانيا مرور السلام دلوقتى حاجه تانيه يعنى بتعرفى تسوقى هتنجحى مبتعرفيش مش هتنجحى انتى طالما بتعرفى تسوقى خلى عندك ثقه ف نفسك وتوكلى ع الله وروحى طلعيها بمجهودك بس ابقى احفظى الاشارات كويس وان شاء الله هتخدى الرخصه من اول تجربه

تقبلى تحياتى