قديم 17-04-2012, 02:18 PM
الصورة الرمزية memodina1
memodina1 memodina1 غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد مصطفى..01223907706
التخصص العملى: محامى..حقوق عين شمس
هواياتي: السوفت وير وعالم السيارات

memodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond reputememodina1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عاوز اخد رايكم فى عقد عمل للسعودية

بص انا هديك راى لو كنت مكانك وبامانة بس معلش هطول عليك شوية عشان كان عندى نفس الموضوع
بص دا يتحدد على اساسيات كتير واسئلة معينة
1-انت اكبر اخواتك
2- والدك والدتك عايشين
3-اية اعتماد العيلة عليك انت بتمثل اية فى الاعتماد بمعنى انت اللى معتمدين عليك كابن اكبر مثلا
4- واخيرا عندك اخوات شباب مش صغيرين غيرك
بص يا صاحبى اولا 1200 الوقتى محدش لاقيها فى البلد دى انا عارف فرق الفلوس هناك وهنا بس لو والدك متوفى الله يبعد عنك اى سوء ووالدك عايشة يبقى انسى السفر طب لو ليك اخ اكبر يبقى سافر طب لو اخوك الاكبر غير معتمد علية وانت اللى معتمدين عليك يبقى انسى السفر طب لو اخواتك بنات بس يبقى متسافرش طب لو انت وحيد يبقى بلاش تسافر طب لو ابوك وامك عايشين وانت شايف انى هما لايفرق معهم انك تكون مش موجود بمعنى معتمدين على نفسهم فى كافة شئ يبقى سافر لانى هما مش محتاجينك الوقتى حاليا حاجات كتير جاوبنى الاول على الاربع اسالة دول وانا هديك راى وفى النهاية انت الادرى بظروفك اشرحلى نبذة عنها الاول