قديم 31-03-2012, 04:04 AM
ابو فاروق ابو فاروق غير متواجد حالياً
التخصص العملى: رجل اعمال
هواياتي: الصبر !

ابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond reputeابو فاروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربية زيرو معملتش 50 كيلو واتخبطت الله يخربيت الستات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة reda310 مشاهدة المشاركة

معلش هيا دى عين الزيرو اللى كله لازم ياخدها فى الاول هنا
بس كان المفروض تسيبها شوية تمنع العين ومتستعجلش فى تصليحها وربنا يستر وتبقى
اخر مرة انا بردوا اتروقت بس
الحمد لله
الحمد لله . بس لو كنت سبتها مكنتش هركبها
يارجل دية كان شكلها بيقطع القلب .

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pharm45 مشاهدة المشاركة

احمد ربنا انها جت على قد كدة..فعلا دى عين الزيرو وكان لازم تقرا دعاء السفر والمعوذتين وانت خارج المعرض
انا حصلى موقف من 3 سنين بالظبط وانا جايب عربيتى جديدة لسة برده...لسة يومها كنت ماشى فى امان الله وفى اشارة كنت واقف ومنتظر انها تفتح لقيت مرة واحدة العربية اتنطرت 2 متر لقدام فى العربية اللى قدامى
طبعا ده كان بسبب ان ميكروباص جاى على اخررره وفوجئ ان الاشارة قافلة فلبس فيا من ورا لبسة محترمة خلالى الشنطة عجينة والزجاج الخلفى اتفرتك مليون حتى على الارض ...العربية لسة جايبها ومعليهاش نمر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نزلت كنت مش عارف اعمل ايه اكله بسنانى ولا اقتله وادخل فيه السجن !!!!!
والله دخلة على سرعة 40 كم فى قلب عربيتى الجديدة يومها لسة
خدهالى لسمكرى وصلحناها وجبنا زجاج جديد وسيبت الفانوس بحالته لحد ما عدى فترة وجبت واحد جديد !!!!
انت ابتلائك اخف من ابتلائات ناس كتير..احمد ربنا على اللى حصل ده
ده الواحد بيشوف بلاوى والله بسس الزيرو ده...
لا انا كدا الحمد لله اوي حمدو وشاكرو علي كل حال . وربنا يعوضك يارب