قديم 22-03-2012, 08:28 PM
الايطالى الصغير الايطالى الصغير غير متواجد حالياً

الايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud ofالايطالى الصغير has much to be proud of
افتراضي توصيلة كتاوت المارش؟ توصيلة زرار تدوير العربية ؟ عايزين نتعلم

أرجو من أحد الاساتذة والاعضاء يتكرم علينا ربنا يبارك فيكم ويشرح بالتفصيل توصيلة كتاوت المارش بالتفصيل توصيلة عمل زرار تدوير العربية بدلا من الكونتاكت بالتفصيل العربية 128 كتاوت المارش انا عارف 3 والناقصة مش عارفها لو توهتنى ومش عارف امشى وراها فى تابلوه العربية 30 واخد من البطارية 85 واخد من الارضى 86 واخد من الكونتكت أزاى وفين وازاى اعارف اى سلك بالتحديد فى ضفيرة الكونتاكت او فيشة الكونتاكت هو الى رايح للكتاوت 87 واخد من المارش ( من الاتوماتيك ولا من المارش نفسه )ياريت شرح مفصل للصورلان واحد ابن حلال اتعلم فيه رحت عنده اصلح حاجة رجعت من عنده بعد ما شقلب حال كتاوت العربية تقريبا هو لعب فى توصيلة كتاوت المارشقلت من باب الكل يستفيد نعرف منكم الخريطة بتاعته وازاى نطبقها عملى فى ال 128 بخصوص زرار تدوير العربية عايزين نعمل زرار يدور العربية والمفتاح فى الكونتاكت انا قريت موضوع مماثل هنا بس مش واضح ازاى احدد السلوك بالضبط الى استخدمها فى عمل الزرار وازاى اطبق الكلام عملى على 128آخر سؤال فى فيزياء السيارات مارش 128 ال نوفا المعدل 1300 سى سى كام امبير علشان افتكاسات الكهربائية عندنا زادت عن الحد على الانترنت لقيت كذا امبير عايز اعرف كام امبير علما ان بطاريتى 55 امبير لان فيه واحد ابن حلال تانى كهربائى قالى ان الدينامو عندى 45 وانا مش مقتنع ان شركة فيات فى ايطاليا سهت ونست وخلت الدينامو يشحن أقل عن طاقة البطارية الى المفروض عندى يشحنها دينامو 55 امبيروشكرا