قديم 17-03-2012, 04:46 PM
الصورة الرمزية د.هبه77
د.هبه77 د.هبه77 غير متواجد حالياً

د.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond reputeد.هبه77 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لية تنتخب الشيخ حازم صلاح ... الجليل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

مش عارف يا دكتورة هل المشاركة ديه رد على مشاركاتى عنه !!!

الصورة اللى حطيتها من جامع الاسد ابن الفرات

وموضوع استخدام المساجد فى الدعاية الانتخابيه ثابت عليه تماماً وهو نفسه اعترف بيه فى احد اللقائات لو حضرتك مش مصدقانى ادور عليه واجيبهولك

انا مش معترضة ان هو يستخدم المسجد للدعاية الانتخابية ومش زعلانة بالعكس
وان كنت لا اؤيد وضع الشاشة امام المصلين لكن انا لم ازور المسجد ولم اره من الداخل لاحكم ان كان وضع الشاشة ومكانها يلهي عن الصلاة ؟

وابوس اديكم بجد ارحمو الدين من ابواسماعيل وارحمونا معاه ده مرشح رئاسة مش مفتى الجمهورية

حد قال ان هو مفتي للجمهورية ؟
هو انا لما احب رئيسة الكلية بتاعتي واايدها وارشحها في الانتخابات ابقي انا كدة بهلل وخلاص
افرض انا شايفة انها جديرة وعايزة انتخبها منتخبهاش عشان لا يقال علية اني بمشي ورا حد ؟
انا لية اسلوبي في التاييد واخوية ال18 سنة لية اسلوب تاني وجارتي ام عبد الله ليها اسلوب تالت لا الوم عليها اسلوبها ولا الوم علي اخوية اسلوبه عشان انا اسلوبي مختلف عنهم واسلوب المؤيدين لا يعيب المرشح!

وربنا علمنا ان القوة تسبق الامانة (القوى الامين) وان كانو متلازمين
لكن افتراض الامانة وغض النظر عن نقاط الضعف هو عين المغالطة والتدليس

طيب ما هو طبيعي ان اي مرشح له نقاط ضعف انا بقول انا عايزة ان نقطة القوة للمرشح اللي هارشحه تكون الدين وده حقي اما كون ليه نقاط ضعف انا بوازن الامر هل نقاط الضعف دي تخليني مرشحهوش واتخلي عن تأييده ؟

ولا اقصد مجموع مؤيدية وانا اعلم تعطشنا جميعاً لمن يحمل القيم الاسلامية فى قلبة قبل عقله لكن مش دول ابداً مش دول

امال حضرتك شايف مين ؟
عموما المرشحين كتير وكل واحد له الحق في الترشح
والنماذج كتير جدا معرفش كملو ال600 دلوقتي ولا اية

كل ما حد يوجه انتقاد ليه بصفته مرشح رئاسى نلاقى اللى يكفر واللى يغرب واللى يشتم واللى يخون امال لو مسك هتعملو فينا ايه

حد في الموضوع دة من اوله كفر حد من المعارضين بالعكس لو حضرتك تاخد بالك هتلاقي اللي شتم مؤيدي حازم صلاح كتير واذا كان مش واضح ممكن اقتبس الاساءات دي وان كنت لا القي لها بالا لان الهدف مش الرد علي الشتايم لا الهدف توضيح صورة الشخص نفسه وسيرته الذاتية وكلامه
وعموما لية تعتقد ان هو ليه شعبية جامدة كدة ومؤيديه كتير ليه ؟

عموماً ده اخر رد ليا فى الموضوع ده وموقفى اصبح شبه محسوم فى حقة وحق ابو الفتوح والرزق على الله كلهم شفيقه ولا فيش متولى والمعنى فى كرش الشاعر

طيب حضرتك زعلان ان معارضي حازم يكفرون ويشتمون (ومحصلش علي الاقل في الموضوع دة )
طيب هل حضرتك شايف ان عموما اي واحد من المرشحين لما يتقال عليه شفيقة وان كانت مجاز - دي كلمة مناسبة ؟

استأذنك يا ريت لو امكن ان حضرتك تجيب صورة المسجد من جوة يبقي جزاك الله خيرا

التعديل الأخير تم بواسطة د.هبه77 ; 17-03-2012 الساعة 05:32 PM