قديم 02-03-2012, 06:00 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اورال.... هل له توكيل فى مصر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدقابل مشاهدة المشاركة

الاورال الموجود فى مصر كله طالع خردة من الجيش وموجود منه قطع غيار جديدة اصلى ومستعملة استيراد ومن الجيش وفيه ناس بتوفق له قطع غيار من السيارات يعنى البساتم بيستعملوا بتاع البيجو 504 والدينامو بتاع 128 وطبعا الكارونة بتاعتة لاتستهلك ابدا الا اذا كان يستخدم كسيارة نصف نقل مثال موتوسيكلات نقل اللحوم اللى ظهر مع محمد سعد فى فيلم بوحة . ولكم تحياتى
يا اخى الف شكر لك بصراحة الموتسيكل دة انا بعتبرة اسطورة وبلد زى مصر كنت متوقع انه يكون له شعبية كبيره دة موتسيكل جبار للمرح والشغل والجيش وكل حاجة انا نفسى القى واحد يكون بحاله جيدة وممكن بعد كدة اظبط فية بس بالذات الحلو فى الاورال هو المكينة بتاعتة واللى موجود بعربة جانبية ام لا
معلش اتقل عليك متعرفش ممكن القية فين وحاجاتة لانى عاشق للموتسيكل دة ياريت لو تعرف تدلنى انا عايزة مزاج