قديم 29-02-2012, 05:48 PM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute
افتراضي شكر و تقدير لمركز صيانة هيونداى غبور الاسكندرية - تجربتى فى صيانة الـ 5000 للـ i10

بالرغم من اعتراضى على سعر الصيانة اللى كان 127 على شوية شيككات بس الصراحة عرفت قيمة الضمان و فلوس الصيانة اللى بتدفع
يعنى الحمد لله من نفسهم و من غير ما اشتكى اكتشفوا ان الماستر الخلفى شمال عايز يتغير + انى كنت بيشتكى من السماعة الشمال ( تقريبا العربية فيها مشكلة فى الجنب الشمال ههههههههههههههه )
المهم قطع الغيار مكنتش متوفرة بس هما من نفسهم أول ما توفرت السماعة اتصلوا بيا و روحت غيرتها ببلاش
و فى نفس اليوم الفرامل باليل ورا شمال قفشت انا افتكرت انها بسبب عدم اتقان ظبط الرجلاش فى صيانة ال 5000 و مربطتش ان الموضوع بسبب الماستر اللى كان عايز يتغير لانهم كانوا قالوا انهم ظبطوه مؤقتا لحين توفر قطعة الغيار و انا كنت بتابع مستوى الزيت و مكنش بينقص
و روحتلهم تانى الصبح و غيروا الماستر مجانا تبع الضمان و العربية اتظبطت و الحمد لله
و بخص بالشكر مهندسى الاستقبال : المهندس ابراهيم و المهندس فيلب و معاهم مهندس كمان مش فاكر اسمه الصراحة
و شكر خاص للمهندس سامح مدير الورشة
الناس كلهم الصراحة حسسونى ان العربية بتاعتهم

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا

التعديل الأخير تم بواسطة AbOnOrA ; 29-02-2012 الساعة 08:08 PM