قديم 28-02-2012, 02:52 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: 3 بلطجية فى الطريق ................ والحمد للة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو الشوق كاديلك مشاهدة المشاركة

استاذي الحمد لله ان حضرتك كويس و الموضع عدي علي خير

طبعا يا جماعة المفروض كل واحد يمشي بالعربية يكون مسوجر كل الابواب ، ويكون فاتح جزء بسيط من الزجاج في الابواب الامامية فقط

اي بلطجي بيعتمد علي عنصر المفاجأة فاي موقف زي ده متقفش وتقعد تتكلم معاه دور عربيتك واكبس بنزين وانت ممور او علي الN وبعدين اطلع بالعربية صوت العربية هيخوفه شوية
ولو وصلت انك تخبطه اخبطه ومتستحرمش عشان هو لو مسكك مش هيستحرم يعورك او يموتك

ونصيحة حاول تخلي معاك شومة تحت الكرسي بتنفع في المواقف البسيطة اللي زي ده

وحاول تهدي خد نفس عميق من انفك وانفخه من بقك كررها مرتين وفكر في خلال ثواني من غير تردد

نصيحة كمان لو حد معاه فلوس ممكن تشتري مسدس رش ده مسدس بيضرب خرز صغير حديد
ومش محتاج ترخيص ، بس منظر المسدس بيخوف اللي بيثبتك فممكن ترفعه في موقف زي ده او تضرب طلقة في الهوا واخلع يا معلم
انا معايا عصايه وكزلك مشرشر وإليكتريك 8كيلو فولت
بس انا مش بتاع مشاكل وفعلا الواد اتخض من صوت الكلاكس والموتور لأنى تقريبا قفلت الأر بى أم
ربنا يستر مع الجميع