قديم 28-02-2012, 04:57 AM
rasmy28 rasmy28 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر

rasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nicerasmy28 is just really nice
افتراضي رد: الدريكسيون في اللوجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moh_amary مشاهدة المشاركة

الحمد لله استلمت اللوجان اتوماتك وعجباني جدا بس عندي استفسار
انا شايف ان الدريكسيون تقيل و ده مش مريحني وهل هيخف مع التللين وايه الحل في الموضوع ده
شوف يسيدى هو طبعا بيخف تدريجى وده لعامل انه ممكن يكون بيطبع على الاجزاء السه جديده والعامل التانى انك هتعود عليه
ليه لان مدى احساسك بيه معتمد على العربيه النته بتسقها قبلها لو كورى ويبانى فا هتحس انه تقيل شويه
لو عربيه اوربى مش هتحس بفرق كبير لان الاوربى كله بيعتمد على تقل فى الدركسيون نوعا
لو لادا هتحس انك مرتاح جدا جدا انه اخف دركسيون فى الدنيا

هو تقيل لكن تقل مش يدايق هتعود عليه وتحبه وهتحس بقمته لو على سرعه عاليه ولا فجاه دراعك لفت الدركسيون هتفرح ان العربيه معامتشى او مرحتشى منك 180 درجه

انا عن نفسى سعيد وراضى بيه جدا برغم انى كنت راكب بيجو 504 فاحاسس ان ده نعمه اه لما بركب عربية ولاد خالتى الساجا الهى تعتبر اسيوى بحس ان دركسيونهم انعم وخصوصا انه اصغر فى الحجم
لكن بحس انى لو لمسته سنه هنا ولا هنا ممكن اود العربيه الرصيف التانى وده مش بيرحنى

وعمتن لو الموضوع مديقك اوى قولهم فىا لصيانه ممكن يكون فى وسيله يخف بردك ممكن يكون عندك مشكله فى زيت البور كده

وربنا يهنيك بالعربيه متحولش تقارنها بغيرها اتمتع بيها هتحس ان كل حاجه فيها ميزه لان كل ميزه فى غيرك ليها عيب بردك
فى يوم من الايام الناس كانت بتهرب من الهونداى الانترا الشكل القديم علشان باور كهربه فا كل ميزه ليها عيب وكل عيب ممكن يكون ميزه فى اشياء تانيه وخصوصا لو الموضوع مش واصل لمرحلة 128 ولا لادا